czwartek, 12 czerwca 2014

"Bądź swoją Siłą " - Demi Lovato

Dziś zrecenzuję wam książkę Demi Lovato " Bądź swoją Siłą Przez  365 Dni w Roku"
Jak pewnie zauważyliście po tytule książka zawiera, w sobie inspirujące porady na każdy dzień w roku.
Demi Lovato  jest artystką i piosenkarką , wydała już 4 Solowe Albumy i ma Miliony fanów na całym świecie. Mówiąc otwarcie o swoich doświadczeniach pomaga wielu osobą uporać się, ze swoimi problemami. 


Demi jest moją idolką już od Lat więc w niecierpliwością czekałam na tą książkę i nie zawiodłam się!
Książka zawiera nie tylko rozwiązanie problemów ale także inspirujące cytaty na każdy dzień
Dzięki niej zaczynam inaczej postrzegać świat i otaczających mnie ludzi.
Zrozumiałam że zawsze warto pomagać innym, albo przynajmniej starać się im pomóc.
Każda próba pomocy się opłaca bo może wywołać uśmiech na twarzy innej osoby.
Nigdy nie podejrzewałam że jakaś książka  tyle wniesie do mojego życia, tak mi pomoże.
Polecam tą książkę nie tylko Lovatic, ale także osób które poszukują inspiracji w życiu
Słowa Od Demi (Pierwsza Strona książki)

 Strona z książki '
 Okładka
Dziękuję wam Wydawnictwo Ferria  Za możliwość przeczytania tej książki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz